Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

luni, 28 martie 2011

Despre blog

Cand m-am hotarat sa-mi fac un blog nu ma gandeam ca este atat de emotionant, interesant, scormonitor, creativ, ... . Parca as creste un copil ... te prinde si te cuprinde, iti ocupa mintea, te face sa te indoiesti, te face sa iti doresti, iti pune intrebari, te face sa cauti, sa te instruiesti, sa intrebi prietenii, sa-i implici si pe altii, sa iti pui sufletul pe tava si sa speri ca si tu contribui, macar un pic, la motivarea si a altor oameni spre ... mai bine, mai sanatos, mai natural .... Ma bucur ca l-am facut si sper ca voi gasi timp, inspiratie, motivatie sa-l cresc sanatos si frumos, iar voi sa va bucurati de el cel putin la fel de mult ca mine ....

Sanatate, iubire, credinta!

Luciana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu