Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

sâmbătă, 26 martie 2011

Salata "Fina" cu morcov si ridiche neagra

Este o salata pe care am mancat-o prima data de la fina mea Roxana (salata putin diferita dar excelenta si aceea) si m-am gandit sa fie prima mea postare, pentru ca in toate site-urile raw nu am prea vazut retete cu ridiche neagra. Iar amestecul de mai jos nu numai ca ii ia din iuteala dar o face si foarte, foarte gustoasa.
Despre calitatile ridichei ce sa mai spun, mentionez doar:
- ajuta la eliminarea pietrelor de la fiere, consumata sub forma de suc dimineata, pe stomacul gol;
- fluidifica si ajuta la eliminarea secretiilor pulmonare daca lasam peste noapte, intr-o ridichie scobita, miere, iar sucul format se bea cate o lingura de trei ori pe zi.
Mai mult aici:

si acum :


SALATA "FINA" CU MORCOV SI RIDICHE NEAGRA

Ingrediente:
2 morcovi,
1 ridiche neagra,
1 praz.
iar pentru sos:
ulei de masline extravirgin sau ulei de canepa,
otet de mere sau lamaie (otetul de mere cred ca este raw, dar prea acid),
seminte de canepa (opt.) - optional, optional, dar .... despre calitatile si efectele semintelor de canepa aici , loc de unde le puteti si comanda la pret de producator.
sare de mare sau sare roz de Himalaya.
Tehnologie:
Morcovii se spala bine si se curata de coaja, sau nu, daca sunt organici si se taie cu mandolina fasii crocante si numai bune de rowntzait, ridichea se taie felii subtiri de-ti vezi degetele prin ele, iar prazul inele fine de purtat pe degetele vazute mai inainte. Separat, se prepara potiunea magica (dressingul, desigur) amestecand bine toate ingredientele (asa, ca la shake), dupa care, dupa toata agitatia, se toarna linistit, peste legumele cu truda taiate, se lasa la imbinat si patruns arome pret de cca 10 minute (daca aveti rabdare). Dupa care se rawntzaie si se mesteca de cel putin 10 ori fiecare imbucatura.

Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu