Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

duminică, 11 septembrie 2011

SALATA PORTOCALIE SI FISTICHIE IN STIL MAROCAN

Morcovii, atat de folositi si totusi atat de putin apreciati. Despre minunatele lor calitati aici.
Am sa postez o salata minunata care are la baza morcovul. Poze, atunci cand mi se intoarce aparatul de fotografiat si am s-o repet.

SALATA CU MORCOVI SI FISTIC
Ingrediente:
- 50 grame stafide hidratate;
- 3 linguri zeama lamaie;
- 2 catei de usturoi zdrobiti;
- 1/2 lingurita paprika;
- 1/2 lingurita praf cumin (chimion);
- 1/4  lingurita scortisoara;
- 1/8 lingurita de piper cayenne;
- 2 linguri ulei masline extravirgin;
-  patrunjel;
- seminte canepa;
- sare neiodata, piper.

Tehnologie:
 Morcovii se spala, se curata si se taie tagliatelle sau se dau pe razatoarea mare sau mica, dupa cum preferati. Se adauga fisticul inmuiat si semintele de canepa si se amesteca.
Intr-un bol se amesteca zeama de lamaie, usturoiul zdrobit, cuminul, paprika, scortisoara si piperul cayenne. Adauga sare si piper, apoi toarna uleiul de masline, putin cate putin, amestecand.
Se amesteca sosul cu restul ingredientelor.
E simpla, e gustoasa, e hranitoare.
Pofta buna!
Cu drag,
Luciana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu