Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

joi, 19 septembrie 2013

CURS "TEHNICIAN NUTRITIONIST" - la CRAIOVA


Actualizez anuntul de mai jos, in sensul ca am si o data de incepere pentru Craiova: 19 OCTOMBRIE 2013.
Mai jos am sa copiez mesajul celor de la ANATECOR, iar daca sunteti interesati, va rog sa spuneti doamnei Rodica Costica faptul ca stiti de la mine de acest curs si anuntati-ma si pe mine, va rog.


ORGANIZEAZĂ

CURS DE TEHNICIAN  NUTRIŢIONIST
-         Specializare – cod NC 5122.3.2

  1. ANATOMIE, FIZIOLOGIE, PATOLOGIE, ANALIZE    
prof. Iovuţa Cornelia/ prof. Paller Irina

  1. NOŢIUNI DE ENERGETICA  VIULUI
  prof. Szellner Michael/ Corina Hortopan

  1. COMUNICARE PROFESIONALĂ- PSIHOLOGIE
               Prof.univ. Traian Stanciulescu/  psih. Karol Wild,
                 Psih. Leontina Studineanu, Aritia Poenaru

  1. PRINCIPIILE ALIMENTARE
              Conf.univ.dr. Floarea  Damaschin/ dr. Nutr.Larisa Dumbrava  

  1. VALOAREA NUTRITIVĂ. RATII ALIMENTARE.
Conf.univ.dr. Floarea  Damaschin/dr.nutri. Larisa Dumbrava

  1. ALIMENTAŢIA ÎN DIFERITE BOLI. RATII ALIMENTARE
Conf.univ.dr. Floarea  Damaschin/dr.nutri. Larisa Dumbrava
                       
  1. MODELĂRI HOLISTICE ALE TERAPIILOR
       COMPLEMENTARE  
Lector: Remus Tănase - Preşedinte ANATECOR

La absolvire se primeşte Certificat eliberat de Ministerul Muncii, Ministerul Educaţiei şi CNFPA. Certificatele  sunt recunoscute şi în UNIUNEA EUROPEANA

Alimentatia reprezinta una din caile esentiale de metinere a sanatatii,  dar si de inducere a bolii. Hipocrate, parintele medicinei, spunea ca “Hrana pe care o mananci sa-ti fie medicament!” Azi nu mai este o noutate ca vindecarea bolilor, in general, incepe prin schimbarea alimentatiei.
Conditii de participare:

-       La Cursul de Baze Nutriţiei  se poate înscrie orice persoană adultă, indiferent de etnie, religie sau sex, studii medii – Liceul cu sau fara Diploma de Bacalaureat.
-       Prezenţa la cursuri este obligatorie (80 % din fiecare modul)
-       Medicii şi cadrele medicale active sunt scutite de prezenta la modulul   de anatomie , fiziologie,patologie .
-       Psihologii –in activitate, sunt scutiti de prezenta la cursul de psihologie
-       Cursurile se desfasoara sambata si dumineca
-       Dacă un cursant lipseşte de la unul sau doua module motivat, are obligaţia  ca în termen de un an să recupereze modulele în alta localitate din ţară unde se organizează curs, cu aprobarea preşedintelui ANATECOR.
-       Cursul  se finalizează cu un examen scris şi oral
-       Nota minimă este  7.
-       Contributia baneasca pentru dezvoltarea Cursurilor  de terapii complementare – Tehnician Nutritie- este de 900 lei.
-       Taxa de înscriere 50 lei ( nu se ramburseaza  in caz de retragere)
-      La depunerea dosarului se achită un avans de 300 lei .
-       Diferenţa de contributie  se plăteşte în două rate stabilite la începerea cursului.
-       Se fac reduceri de 20 % la studenţi, şomeri, elevi, pensionari( cu o pensie mai mică sau egală cu salarul minim pe economie) , dacă sunt cel putin 20 de plătitori integrali.
-       Reducerile se aplică la plata ultimei tranşe.
Acte necesare :
-           Copii xerox – BI(CI), ultima diploma , ceriticat nastere, certificat casatorie, adev. de la medicul de familie –clinic sanatos, adev. de la Cabinet Psihologic atestat,( tip scoala de soferi) 4 poze tip buletin si cerere de inscriere tip (o primiti la inceperea cursului).
-       Cursuri de Tehnician Nutritionist- Specializare se vor organiza şi in alte localităţi din ţară cum ar fi : Bucuresti, Iasi, Botosani, Bacau, Cluj , Tg. Mures, Brasov, Constanta, Baia Mare, Timisoara, Sibiu, Craiova, Oradea, acolo unde se  formează un grup de 20 – 28 persoane.
                 Informaţii tel local : ..........................................
             Informaţii suplimentare tel sediu: 0740204211
                 E mail: dir.invatamant@anatecor.ro
                                       Departament  Invatamant -Formare profesională,
ing. Rodica  Costica







      Daca aveti nelamuriri sau intrebari, nu ezitati sa-mi scrieti pe blog.
Sanatate si intelepciune!
Cu drag,
Luciana
 

24 de comentarii:

  1. Mult noroc si sanatate in casuta cea noua alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet draga mea prietena!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,
    As dori sa particip si eu la un curs de nutritie la Craiova. Am intrat pe site-ul celor de la Anatecor si nu exista..
    Ai cumva alte informatii?
    Multumesc,
    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate nu am strans suficienti doritori. Ar trebui sa fim cel putin 10 si cu tine suntem 3. Daca mai sti si alti doritori ii sunam si facem programarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,Luciana si eu sunt din Craiova si, doresc sa particip si eu la un curs de tehnician nutritionist! Am inteles ca un liceu economic din Craiova ar tine astfel de cursuri,dar nu sunt sigura.



      Ștergere
  5. Buna ziua, de cate ori pe an se organizeaza cursurile de Tehnician nutritionist in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  6. daca mai realizati acest curs in craiova aveti in mine un doritor. email adrian.ciobanu66@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  7. ma intereseaza acest curs va rog sa ma anuntati daca mai are loc in craiova la adresa de mail irina_dinca2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna seara!Doresc sa urmez acest curs de nutritie.Va rog sa ma anuntati cand as putea sa particip la acest curs.
    teodora.udrea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt din Craiova si as dorii sa urmez acest curs de nutitie.Adresa mea de mail este:teodora.udrea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Se pare ca ne-am strans 6. Ne mai trebuie inca 4 pentru a putea incepe. Daca mai stiti doritori va rog sa-mi spuneti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua,

    Sunt din Targu Mures si as dori si eu sa urmez acest curs de nutritie. Oare axista posibilitate de a o urma aici in Mures?
    Adresa mea este csorja@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua. Suntem doua persoane interesate de acest curs. Va rugam sa ne dati detalii la adresele: petra_mihh@yahoo.com si gertrudecranta@yahoo.com. Aceste module se fac toate in Craiova sau se organizeaza pe module in cate un oras din tara. care este perioada si cate ore dureaza cursul/modulul/modulele...
    Va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua, acum am vazut anuntul despre curs, ma intereseaza si pe mine. Adresa mea este dalylyna@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Pare interesant, pacat ca nu se organizeaza si in Bucuresti!
    Maria de la acid hialuronic injectabil

    RăspundețiȘtergere
  15. Anul viitor mai organizati acest curs?

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua. Ma intereseaza si pe mine acest curs, dar la Cluj sau Sibiu. Mi-ati putea da detalii? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  17. ma intereseaza acest curs va rog sa ma anuntati daca mai are loc si anul acesta (2014) in craiova la adresa de mail cristinaberhencz@yahoo.com
    La Oradea nu se organizeaza?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua. ma intereseaza si pe mine acest curs si va rog sa ma anuntati daca in 2014 se mai organizeaza la Craiova. Adresa de e-mail este mihai_dia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. acest curs este de tot rahatu nu va recomand deloc !!!bani irositi aiurea si timp irosit aiurea!

    RăspundețiȘtergere
  20. se mai fac aceste cursuri in craiova daca da un raspuns la toadernicolae11@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere