Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

sâmbătă, 3 noiembrie 2012

SUSHI RAW-VEGAN

De curand am recitit "Hrana vie pentru sanatate" a dr. Gillian McKEITH - 12 superalimente naturale pentru intarirea sanatatii  - o carte pledoarie pentru hrana vie, una dintre primele carti pe care le-am citit legate de hrana vie si pe care o cam dadusem uitarii, dar pe care mi-a reamintit-o, atunci cand am scris despre cartea "Bucataria bazata pe cruditati si alimente vii", buna mea blogo-prietena Gratiela. Una dintre retetele propuse in aceasta carte, cu mici modificari facute de mine, este si acest sushi, care e pe gustul copilului meu ..... o modalitate prin care consuma alge si vlastari (ambele, adevarate bombe de enzime, vitamine si minerale) fara sa strambe din nas.


SUSHI RAW-VEGAN
Ingrediente:
- avocado - 1 buc.
- ceapa verde tocata marunt - 1-2 fire, sau ceapa verde uscata;
- ulei de masline extravirgin - 1/2 lingurita;
- pulbere de alge - 1/2  lingurita;
- sare neiodata, dupa gust;
- foi de alge nori - 4 buc;
- morcov mediu - 1 buc;
- castraveciori - 1-2 buc;
- germeni de lucerna, de creson sau de care va plac - cca 1 cana;
- vlastari de floarea soarelui - 20-25 fire;
- marar proaspat - 1 legatura;
- seminte de in macinate - 4 linguri.

Tehnologie:
Din primele 5 ingrediente se face o pasta care se va intinde pe fiecare foaie nori. Morcovul, castraveciorii se taie pe lung, fasii, cu un cutit de curatat legume. Se aseaza ingredinetele pe foile de norii unse cu pasta de avocado, dupa care se ruleaza. Se taie felii mai groase, peste care se presara semintele de in macinate.
Delicios.
Pofta sanatoasa!
Cu drag,
Luciana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu