Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

duminică, 3 aprilie 2011

GARAM MASALA - Aroma de India

De multe ori am citit de spre diverse condimente celebre si intotdeauna am dorit sa aflu din ce sunt facute si pentru ca este posibil sa fie foarte multi curiosi, asa ca mine, am sa incep o serie de postari cu si despre condimente.  

GARAM MASALA - Aroma de India

Garam masala este un condiment picant, care incalzeste organismul, de aceea este recomandat sa se foloseasca in special iarna.
Ingrediente: 
- 2 ligurite scortisoara macinata;
- 2 1/2 lingurite cuisoare macinate;
- 2 lingurite foi de dafin macinate;
- 2 1/2  lingurite chimion macinat;
- 1 lingurita piper negru macinat;
- 1/2 lingurita coaja de nucsoara macinata;
- 1/2 lingurita cardamom macinat.
Tehnologie:
Amestecati bine toate ingredientele.
Pastrati intr-un recipient inchis maximum 3 luni!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu