Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Mic dejun hranitor (mar, susan)

Imi aduc aminte cu mare placere de gustul marului cu biscuiti, atat din copilaria mea cat si din copilaria foarte recenta a copilului meu (acum, deh, este ditamai adolescentul). Astazi de dimineata m-am trezit cu o idee fixa .... sa fac mar cu susan. Dupa ce, in ultimul timp, intr-un fel sau altul am tot citit de spre calitatile excelente ale susanului si cea mai fermecatoare si convingatoare a fost a Oliviei Steer aici probabil ca, noaptea fiind un sfetnic bun, a creeat aceasta reteta care mi s-a parut delicioasa, hranitoare, plina de calciu bun, adica asimilabil de organism. Despre mar cu totii am auzit cat de mult ajuta sanatatea, fie si numai zicala pe care am auzit-o si o auzim in continuare: "Un mar pe zi tine doctorul departe". Am sa postez in curand si despre acest miraculos fruct.
Si acum, iata ce a iesit .....(scuze pentru calitatea pozei, dar cand am vazut-o postata era deja prea tarziu, deja papasem tot, tot!)

Mar cu susan
Ingrediente:
- 2 mere;
- 3-4 linguri de susan macinat;
- 1 lingurita miere;
- scortisoara;
- nucsoara;
Tehnologie:
Se razuiesc merele spalate in prealabil, pe razatoarea mica, se adauga mierea, susanul rasnit, scortisoara si nucsoara, magie alba si se amesteca pentru omogenizare si se savureaza pe indelete.
Pofta buna!
Cu drag,
Luciana

Un comentariu:

  1. Wow, delicios..tocmai am citit reteta si am fugit in piata sa imi cumpar mere (se terminasera aseara)..eu mi-am facut cu mere, susan intreg, miere, scortisoara si hrisca hidratata..a iesit suuper bun! Eu sunt omnivora, insa de cate ori am timp prefer sa imi pregatesc ceva sanatos. Multumesc pentru retete..cu siguranta o sa le incerc pe toate, pe rand! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere