Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

marți, 26 iulie 2011

Piatra la fiere - n-am scapat de ea!!!

Sunt profund dezamagita. Am fost la ecograf si mi s-a spus ca piatra mea de la fiere este tot acolo. Nu inteleg ce s-a intamplat. Am vazut cu ochii mei multimea de "pietre" eliminate dar, se pare ca nu de la fiere. Doctorul nu a stiut sa-mi spuna ce am eliminat de fapt. Am inceput sa caut raspuns si mi s-a spus ca in cartea lui Andreas Moritz - The Amazing Liver&Gallbladder Flush - (carte netradusa in limba romana) se spune ca aceste pietre sunt din ficat, ca i se curata canalele, dar tot nu mi-e clar... daca aceste pietre din ficat trec mai intai prin fiere cum de nu antreneaza spre iesire si piatra/pietrele care se afla acolo? Mi s-a mai spus ca trebuie sa fac aceasta curatire a ficatului o data pe luna si ca, in timp, se va elimina si piatra de la fiere. Voi continua curatirile, dar intre timp voi cauta si alte metode naturiste de eliminare a pietrei.
SPER CA VOI GASI CALEA.
Luciana

22 de comentarii:

  1. Draga Luciana, mi-e teama ca si rezultatul meu va fi la fel! Desi am facut vreo 3 curatiri pana acum, inca simt vag durerea sub coaste, chiar si cand mananc grasimi vegetale.......trist dar adevarat! Cred ca e nevoie de timp si de detox puternic!.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. erau foarte multe inseamna si eu am eliminat destule si mai sunt.

      Ștergere
  2. terminatzi cu prostiile! Curatzirile astea nu aduc cu timpul la NIMICA! O piatra la vezica biliare trebuie operata. Punct! Mai bine asa decit peritonita creata pe urma tuturor experimentelor vegetariene etc! Aciditatzile din salate, legume, fructe daca acestea sind consumate expesiv favorizeaza producerea pietrelor nu numai la vezicula biliara, pina si la rinichi etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am eliminat si la ecograf nu mai apar. punt.

      Ștergere
    2. HA HA HA!!!! TARE :)))))
      Exact asta vroiam sa ii scriu si eu desteptului astuia, superior speciei de maimute :D
      :)))) ce ma mai rad :D

      Ștergere
  3. toate informatiile astea de unde sunt?....ha ha ha!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. buna din intamplare tiam vazut comentariu care lai facut la adresa lui moritz si curei sale de dexintoxicare a ficatului si vezicii biliare. nu stiu daca ai citit cartea in amanunt dar iti pot spunr ca el a facut de 11 sau 12 ori cura pana a ajuns sa elimine toate pietrele.eu am facuto pana acum de 6 ori si pot sati spun ca rezultatel nu au asteptat sa apara.fii atent la instructiuni si urmeazale in amanunt. cura asta din punctul meu de vedere nu este o pierdere de timp.nu te astepte la rezultate extraordinare doar dupa o sesiune.
    iti urez succes in continuare
    ady_adrian00@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu acum sunt la flush-ul 9, tocmai terminat. Subscriu la tot ce ai scris.
      Recunosc ca nu vreau sa ma duc inca la ecograf, ca sa nu trec prin dezamagirea eventuala daca nu am dat afara piatra.
      Oricum stiu ca ori am dat'o afara, ori o sa o dau.
      Oricum nu ma opresc din facut flushes decat cand vor fi 2 flush-uri fara pietre eliminate.
      O sa fac ecografie dupa aceea.
      SI apoi o sa ma duc cu ecografiile la medici sa le arat :D
      Si o sa le public, ca sa fie dovada publica.
      Sanatate si incredere in andreas moritz!

      Ștergere
  5. Buna Luciana,
    eu nu stiu foarte multe in acest domeniu, dar zic ca ce ai facut nu e in zadar. Trebuie sa ne gandim logic ca aceste pietre s-au format in decursul a atator ani de zile. Din ce am citit si eu toti sustin ca trebuiesc repetata aceasta terapie. Sunt sigura ca cu timpul o sa le elimini. Eu iti admir curajul!
    Uite si aici doamna aceasta a facut acelasi tratament. http://tasteforhealthy.blogspot.com/2011/03/liver-and-gallbladder-cleanse.html#comments
    Dar zice ca se elimina pietre de la ficat si vezica biliara.
    Iti tin pumnii in continuarea caci curajul nu iti lipseste.
    Te imbratisez,
    Mia

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tuturor pentru incurajari. Rabdare am si voi repeta curatirile de cate ori este nevoie. Multumesc mult si pentru link, draga Mia. Mult succes si tie draga Delia. Draga Ady, nu am citit cartea pentru ca nu o am. Tratamentul l-am facut dupa metoda Huldei Clark, dar Delia mi-a povestit de Andreas.
    Va imbratisez cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Luciana,

    Am cumparat si eu cartea in limba franceza si pot sa ti trimit poze cateva pagini daca vrei. Moritz spune ca se poate inlocui sucul de mere cu suc de cranberrie merisoare cred ue pe romaneste si tot el mai spune ca recomanda ceaiul de musetel pentru dizolvarea treptata a peitrelor calcificate. Nu stiu cum este piatra ta ins ama ofer sa ti trimit pozele din carte unde spune aceste lucruri. Eu nu pot bea suc de mere si din acest motiv voi face cu ceai d emusetel. Musetelul mai are ca efect si o curatare a rinichilor. Am uitat sa spun ca Moritz recomanda clisme cateva inainte de curatirea ficatului si cel putin una dupa curatare adica inainte de a incepe sa mananci in acea zi dupa sarurile Epsom. Tot ca[itolul are vreo 10 pagini am sa caut sa l fac foto. imi poti scrie pentru poze pe green hours yahoo franta fara spatii

    Cu drag,
    Alexandra

    Mi am cumparat aceast acarte deoarece aveam deseori migrene

    RăspundețiȘtergere
  8. Am incercat sa-ti trimit mail si mi s-a intors. Cred ca nu am inteles eu bine adresa. Este greenhours@yahoo.fr?
    Oricum, multumesc pentru ca vrei sa-mi oferi aceasta oportunitate. Adresa mea de mail este lucianatroaca@yahoo.com. Astept cu mult interes.
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  9. canalul coledoc n-are decat 3 mm pe unde sa iasa pietre de 6-15mm ? coledocul daca se dilata mori de durere si trebuie sa iei ceva ca altfel mori, dupa ingerarea pastilei de durere coledocul se inchide la loc, adio eliminare , numai porcarele pe site-uri si fac oamenii pancreatite , peritonite si tot felul de complicatii, operati-va, se traieste bine mersi fara colecist, chiar mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. daca are 3 mm atunci te rog explica-mi pe unde au trecut 4 "bile" de 2 cm la a 4-a executie si alte vreo 10 neregulate in jur de 1 cm fiecare la a 5-a? ca eu desi nu inteleg pe unde ies le vad, si asta fara vreo durere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce modalitate de curatire ati folosit? Cea descrisa de mine sau alta?

      Ștergere
  11. luciana, ce s-a mai intamplat cu piatra ta? as vrea si eu sa imi fac tratamentul, dar am o piatra de 15 mm si mi-e teama sa nu imi ramana blocata pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fac in continuare aceste curatiri, pana cand nu voi mai elimina deloc pietre la o curatire. Abia atunci ma voi duce si voi face un ecograf, sa vad daca mai am sau nu pietre la fiere.

      Ștergere
  12. AVETI INCREDERE IN METODELE NATURISTE!!! GANDITI-VA CA IN ANTICHITATE NU SE STIA ATATEA DE MULTE IN CEEA CE PRIVESTE MEDICINA CLASICA. TOATA LUMEA SE FOLOSEA DE PLANE SI TOT FELUL DE REMEDII HOMEOPATE! EXISTAU ANUMITE PERSOANE INZESTRATE SI GHIDATE DE ANUMITE ENTITATI SIN SUBTIL SI CARE ERAU FOARTE INTUITIVE CARE PUTEAU SA RECOMANDE EXACT CE PLANTE DE LEAC LE TREBUIAU PERSOANELOR NAPASTUITE DE BOLI SAU CINE STIE CE ALTE AFECTIUNI. ASTFEL CA LUMEA AR TREBUI SA SE INTOARCA IN TIMP SI SA URMEZE RITMURILE NATURII FARA A MAI FI NEVOIE DE NICI O INTERVENTIE CHIRURGICALA DE NICI UN FEL. FOLOSITI CEEA CE DUMNEZEU NE-A DAT ADICA PLANTELE DE LEAC SI URMATI CU INCREDERE PROCEDEELE NATURISTE!!! DIN EXPERIENTA VA SPUN CA SI EU AM AVUT O PIATRA DE 15MM IN VEZICA BILIARA SI AM ELIMINAT-O CU AJUTORUL PROCEDEULUI DESCRIS DE MIHAI RAPCEA SI A FUNCTIONAT!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Luciana,intre timp a aparut cartea lui Moritz tradusa in romana-"Scapa de pietre la ficat si fiere"-editura Benefica,pret 35 lei.Procedeul lui Mihai Rapcea e cel din cartea lui Moritz...Ce ai mai facut cu piatra???Moritz zice ca a facut 12 curatiri si face in fiecare an de atunci ..
    .www.libris.ro › Carti › Sanatate › Medicina Pentru Toti‎ aici gasesti cartea lui Moritz-eu mi-am cumparat-o de 2 zile si vreau sa ma apuc de detoxifierea ficatului,caci fierea n-o mai am de 17 ani si am steatoza hepaticahttp://rapcea.ro/2012/12/19/reteta-completa-de-eliminare-a-pietrelor-de-la-bila/ aici gasesti metoda de eliminare a pietrelor scrisa de Mihai rapcea pe blogul lui -este exact cea descrisa de Moritz,dar in plus M.Rapcea a pus mamaliga ,care-i pur romaneasca...Moritz zice sa bei 6 zile inainte de detoxifierea propriu zisa suc de mere natural,cate 900 grame/zi.Acest suc inmoaie pietrele si apoi le poti elimina fara dureri.Tu ai baut suc de mere???Oricum,iti recomand cu caldura sa cumperi cartea lui moritz si sa nu te lasi pana nu scapi de piatra ta...eu mi-am scos fierea acum 17 ani si numai bine nu mi-a fost de atunci pana acum.Te imbratisez cu caldura si-ti doresc succes.Magdalena

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună seara. Suntem în 2018 și tare as vrea sa știu dacă Luciana a scăpat de pietrele de la fiere. Am și eu vreo 4 de 1 cm și nu sunt prea hotărâtă ce sa fac. De fapt, cred ca mi-e și puțin teama...

    RăspundețiȘtergere