Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

duminică, 4 septembrie 2011

CARTE R(AW)MANEASCA I

.... deci, sa incepem.... Asa cum v-am spus, voi incepe cu cartile scrise de autori romani. De ce? Pentru ca eu cred ca autorii lor merita toata stima si respectul nostru. Pentru ca ne ajuta sa avem posibilitatea de a alege calea pe care vrem s-o urmam.
Inca din adolescenta m-am simtit atrasa de natura, naturism, vindecarea cu mijloace naturale, nu cu medicamente si am cautat informatii. Am gasit o multime la mama si la bunica (Dumnezeu sa le odihneasca in pace pe amandoua) si am gasit si cateva carti, putine si doar cu informatii legate de vindecare, nu de prevenire. Acum, ne bucuram de posibilitati de informare pe care, atunci, nici cu gandul nu gandeam, desi ar fi trebuit pentru ca citeam tot ce prindeam in materie de literatura SF (ce-i drept si aici oferta era destul de saraca).
Am sa vorbesc despre ele in ordinea in care le-am descoperit, nu dupa alte criterii.
Asa ....
1. Toate cartile doamnei Elena Nita Ibrian (despre ele intr-o postare separata)

2. "Transformarea totala cu sistemul ADAM si EVA" de Mihaela Gheorghita
Pentru mine aceasta carte a fost o revelatie. Am citit-o cu sufletul la gura, am recitit-o cu pixul in mana si imi este, una din cartile de capatai (adica o tin la capataiul patului si recitesc, caut, folosesc informatiile din ea). Multumesc Mihaela Gheorghita!
Voi enumera numai cateva din lucrurile care mi-au fost de mare folos:
- M-am detoxifiat cu ajutorul limonadei de dimineata propusa in aceasta carte si datorita detaliilor date, nu m-am speriat de felul in care m-am simtit in timpul detoxifierii;
- Apoi .... m-am deparazitat cu cuisoare, pelin si nuc negru (de aici am aflat de dna dr Hulda Clark si a sa carte "Vinedcarea tuturor formelor de cancer de care voi vorbi la sectiunea carte straina);
- Am aflat despre cum poti trata gripa cu ajutorul bicarbonatului de sodiu;
- Am inteles ce efecte dezastruoase poate avea calciul daca nu-i organic si daca nu-l luam direct din alimente;
- Am aflat despre tipuri de masaj ed care nici nu auzisem, cu atat mai putin despre ce efecte pot avea asupra organismului;
- Am aflat despre cat de important este sa respiri corect si cum o putem face;
- Despre fantastica glanda pineala si despre importanta conectarii cu pamantul.....
Si multe, multe alte informatii.
Informatii despre carte gasim  aici  unde am gasit si cel mai bun pret si unde gasim si o descriere pertinenta a cartii sau aici   unde gasim si o multime de alte carti interesante sau pe site - ul Mihaelei Gheorghita, un site care merita parcurs pentru ca ofera informatii importante pentru cineva care vrea sa urmeze calea cea raw vegana.
CATEGORIC, ESTE O CARTE CARE MERITA CITITA SI FOLOSITE INFORMATIILE DIN EA.

3. "Retete vegane fara foc" si mai recenta carte "Germeni si vlastari - surse de energie si sanatate" de Ligia Pop

Cartile Ligiei Pop sunt din alta categorie, dar, tot foarte, foarte importante si utile.
Retetele sunt usor de gasit si gatit, frumos prezentate si accesibile ca pret.
De la ea am invatat sa fac deliciosul lapte de migdale, primul meu tort raw vegan (cel de ciocolata si menta), cum sa fac "orez" de legume cu legume, celebrele si rapidele spaghete de dovlecei.
Mai recent, am invatat de la ea sa obtin nutritivii germeni si vlastari din seminte diverse.
In plus, o admir in mod deosebit pentru tot ceea ce face pentru promovarea unui stil de viata raw vegan plin de sanatate si vitalitate.
Informatii deosebit de importante le puteti gasi pe site-ul Ligiei, iar cartile pot fi comandate si ele  de pe acest site.
CATEGORIC, ACESTE CARTI TREBUIE SA LE AVETI IN BUCATARIA RAW.
Multumesc Ligia Pop!

4. "Fii sanatos! Vindecare prin alimentatia naturala" de Tomi Ioan Tohaneanu.

O carte despre care am aflat si am si citit-o relativ recent pentru ca, dupa ce am primit pe face book niste raspunsuri pertinente de la autor, am cautat pe google dupa nume si nu mica mi-a fost mirarea sa constat ca este autorul unei carti de nutritie si stil de viata raw vegan.
Este o carte care incepe prin a face un scurt, dar foarte intersant istoric al raw veganismului, continua cu motivele pentru care ar trebui sa devenim raw vegani, apoi despre temerile pe care unii dintre noi le pot avea (eventuale carente in nutritie) prin hrana cruda vie, despre precautii in consumul anumitor vegetale crude si despre dezastrul pe care consumul de carne il face in organismul uman. In plus mai da informatii foarte interesante despre diverse tipuri de diete vegetariene si despre cum trebuie sa ne echilibram dieta si sa preparam hrana vie, astfel incat sa fim sanatosi si energici.
Cartea o puteti gasi aici sau aici.
ESTE O CARTE CARE, CU SIGURANTA, MERITA CITITA SI FOLOSITA.
Multumesc Tomi Ioan Tohaneanu!
Pentru azi, ma voi opri aici, dar va promit ca voi continua aceste postari despre carti utile (citite de mine inainte, desigur).
Sanatate, iubire, credinta!

4 comentarii:

  1. Draga Luciana,
    Bravo si mii de multumiri!
    Trebuie sa-mi cumpar si eu neparat cartea lui Tomi Ioan Tohaneanu, deoarece si mie mi-a placut ce am citit pe FB, din pacate cand am fost in Ro nu am stiut de existenta ei.....
    La multi ani inca o data si mult spor!!!!
    Cu drag,
    Mimi

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mimi,
    multumesc mult pentru urari si sa sti ca iti doresc insutit! Daca nu as fi dat cautare dupa numele autorului dupa ce am primit raspunsurile la intrebarile de pe facebook, nici eu nu as fi stiut de ea. Eu cred ca ar trebui promovata mai mult... In alta ordine de idei sa sti ca nu am uitat si astept cu multa nerabdare si interes cartea ta. Pe cand?
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Luciana,
    Foarte utile aceste informatii. Cartile doamnei Elena Nita Ibrian mi-au fost si mie de mare ajutor si ale Ligiei, le tin aproape si imi sunt tare dragi. O sa imi procur si eu Transformare totala cu sistemul Adam si Eva si Fii sanatos!
    Te imbratisez,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Mia,
    tu din ce zona esti? Mi-ar place sa ne vedem la un moment dat si sa discutam despre hrana crud vegana, bineinteles daca vei vrea si tu. Eu sunt din Craiova dar umblu foarte mult prin tara.
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere