Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

sâmbătă, 28 mai 2011

BRASOV - intalnire de gradul III RAW



Joi si vineri am fost la Brasov, in interes de serviciu si nu numai... Am pus la cale o intalnire cu una dintre doamnele raw cele mai dragi mie, cu Corina Bacalu care, de ceva vreme imi este sursa de inspiratie in viata cea raw. A fost o placere pentru mine sa petrec impreuna cu ea cam 2 ore si jumatate discutand la o salata (eu) si un ceai (ea) despre toate cele raw.

Cand ne-am intalnit, mai intai i-am vazut parul rosu, viu, cald, stralucitor, asa cum este si ea, apoi am vazut cei mai frumosi si limpezi ochi verzi pe care i-am vazut vreodata si ...apoi am inceput sa vorbim si sa vorbim si avea atata bucurie in priviri si entuziasm in voce povestindu-mi, despre proiectul pe care l-a inceput in gateala cea cruda la o firma care s-a gandit sa ofere angajatilor o masa sanatoasa pe zi, despre cum s-a hotarat sa manance raw, despre proiecte extraordinare de viitor si .... despre multe altele, incat mi-am dat seama ca sunt in fata unui om care si-a gasit vocatia.
Este extraordinar sa vorbesti cu oameni care isi gasesc si isi urmeaza calea, sunt cu adevarat vii, cu adevarat impliniti, sunt asa cum ar trebui sa fim noi toti pentru ca viata sa fie mai .... vie si mai frumoasa.
Felicitari, draga Corina si tine-o tot asa!

Un comentariu:

  1. Luciana, iti multumesc din tot sufletul! Vorbele tale mi-au mers la sufletel cum nici nu iti imaginezi! La randu-mi spun aici ca si tu esti o doamna incantatoare si calda. De cand ti-am auzit vocea la telefon am fost sigura ca vom fi pe aceiasi lungime de unda! M-am bucurat de fiecare minut din intalnirea noastra! Cand te intalnesti cu persoane ce iti impartasesc pasiunea si stilul de viata, simti ca viata este chiar frumoasa si nimic nu este imposibil. Imi doresc sa te mai intalnesc si imi doresc sa am in preajma oameni buni ca tine, prietenosi si senini la chip, mereu cu zambetul pe bune!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere