Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

miercuri, 1 iunie 2011

Budinca de psyllium cu flori de soc


In primul rand ... LA MULTI ANI TUTUROR COPIILOR! ... adica TUTUROR.
Imi place socata, imi plac si florile de soc si m-am gandit ca ar fi raw sa le introduc in grisul cu lapte atat de bun al Andreei Lazarescu. Si .... iata ce a iesit, dupa cateva modificari:

BUDINCA DE PSYLLIUM CU FLORI DE SOC
Ingrediente:
- o cana de lapte de migdale;
- 4 linguri tarate de psyllium;
- 1/2 lingurita pudra de acai (optional);
- 2-3 linguri flori de soc proaspete sau 1 lingura flori de soc uscate;
- capsuni sau banane (sau alte fructe proaspete sau uscate), dupa preferinte;
- 1/4 lingurita pudra de vanilie;
- un strop de sare neiodata;
- miere dupa gust.
Tehnologie:
Se pun la imbibat (inmuiat, umflat) taratele de psyllium, in acelasi timp cu restul ingredientelor, se amesteca si .... se incanteaza o formula magica, gen AAABRACCADABRAAA, se asteapta sa-si indeplineasca rostul, adica potiunea sa se indragosteasca de castronel, adica sa se ingroase potiunea, pana, daca intorci castronul invers, ramane ferma si incapatanata pe pozitie (adicatelea lipita de castron). In acel moment, ii mai adaugati cateva floricele de soc, pentru a incununa distinsa uniune si ... daca aveti prin casa (citeste congelator) niste inghetata de banane, pentru a mai racori budincuta si ... putem spune ca ne putem apuca de infulecat (se ia o lingurita de potiune, se tine in gura pentru a-i simti aromele, se mesteca incet, incet, se inghite si se ofteaza de satisfactie).
Pofta buna!
Cu drag,
Luciana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu