Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

UN PREMIU DE SUFLET DE LA GRATIELA





Draga mea blogo-prietena Gratiela mi-a facut deosebita placere si bucurie de a-mi oferi un premiu minunat "Un blog de suflet", pentru care-i multumesc din tot ...sufletul.













Acum, am sa fac partea usoara si placuta ... sa raspund celor trei intrebari care au venit impreuna cu premiul ...


1. Care este reţeta preferată postată pe blog?
 Chiftelute marinate este atat de gustoasa ....
2. Care este desertul preferat postat pe blog?
 Inghetata cu cirese si menta (chiar daca gerul este cu noi) pentru ca ador inghetata in general, iar aceasta este ....imparateasa inghetatelor, Craiasa zapezilor papilelor gustative...
3. Ce mâncare crezi că nu ai încerca niciodată să mănânci?
Cand am fost in Coreea am fost intrebata daca doresc sa incerc o mancare cu carne de caine ... in conditii normale, cred ca nu as incerca niciodata sa mananc o astfel de mancare, poate, doar, daca viata mea, sau a cuiva drag, ar depinde de asta....
 ... si pentru ca este un premiu care poate si trebuie sa fie impartit cu alti blogo-prieteni, am sa fac si partea dificila, aceea de a-l transmite si eu doar la 10 bucatari priceputi (ar fi mult mai multi, dar regulile sunt reguli ...macar am satisfactia ca pe unii dintre cei pe care i-as premia din tot sufletul sa-i regasesc printre cei premiati de Gratiela), fie ei raw vegan sau nu:
Va astept cu drag, pentru a va ridica premiul de suflet, la o chifteluta raw si o inghetata minunata.
Luciana

5 comentarii:

  1. Multumesc frumos Luciana! Ti-l daruiesc si eu cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim tare mult Luciana!
    Ne-am bucurat foarte tare :X

    Cu mult drag,

    Alexandra si Kinga

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja salivez la gandul unei chiftelute...
    Multumesc frumos Luciana :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Luciana,
    Anul acesta ploua, ploua cu premii.
    Ei bine, mai am unul pentru tine :"Cel mai frumos blog"
    Te pup si te astept la mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Luciana.Eu vin la o inghetata, chiar daca e frig afara.

    RăspundețiȘtergere